🎯 АКТУАЛЬНО ДЛЯ ВАС 🎯
✅ Почали співробітництво з новим контрагентом
✅ Виникли проблеми з контрагентами
✅ Необхідно захистити свох інтереси
✅ Коли несвоєчасно розраховуються контрагенти
✅ Потрібно зафіксувати відповідальність сторін
✅ Необхідно узаконити взаємовідносин
✅ Потрібно зафіксувати досягнутих домовленостей
понад 300 компаній, що довірили нам контроль своїх фінансових секторів.
що понад 80% наших постійних партнерів – це великі компанії та корпорації.
ви отримаєте надійний тил та переорієнтуєте свій час та можливості для реального зростання!
від 2000 грн/міс.
3000 грн
від 1800 грн/міс.
2200 грн
від 1800 грн/міс.
2150 грн
від 1500 грн/міс.
1980 грн
від 2500 грн/міс.
3150 грн
від 500 грн/міс.
750 грн
від 1500 грн/міс.
1950 грн
від 1500 грн/міс.
1750 грн
від 2500 грн/міс.
2850 грн
від 2000 грн/міс.
2350 грн
від 1500 грн/міс.
1900 грн
від 1500 грн/міс.
1750 грн
від 1800 грн/міс.
1950 грн
від 1800 грн/міс.
2100 грн
від 1500 грн/міс.
1900 грн
від 2500 грн/міс.
2900 грн
від 2250 грн/міс.
2500 грн
від 1500 грн/міс.
1700 грн
від 1500 грн/міс.
1850 грн
від 3000 грн/міс.
3500 грн
від 2500 грн/міс.
3000 грн
Мінімізуємо ризики по нарахуванню та виплаті штрафних санкцій
Допомагаємо притягнути контрагента до відповідальності у випадку невиконання або неповного виконання зобов’язань
Розв'язуємо проблеми по несвоєчасному отриманню прибутків або отримання прибутків не в повному обсязі
Для узгодження всіх необхідних умов договору ми проводимо зустріч з клієнтом або його представником.
На зустрічі обговорюється предмет договору, вартість, умови оплати, терміни і будь-які інші важливі умови. Після того, як умови обговорені, ми формулюємо їх у відповідний документ – проект договору.
Після надаємо проект договору для перевірки і затвердження. У разі потреби, ми вносимо необхідні зміни до проекту договору
Коли умови договору затверджені, надаємо готовий шаблон
Після розробки нашими фахівцями та узгодження умов з усіма сторонами надсилаємо електронною поштою
При передачі проекту договору до узгодження, може відбуватись його додаткове обговорення з усіма сторонами, також можемо вносити зміни та поправки до тексту до фінального погодження.
Після погодження всіх умов та підписання договору, остаточний варіант передається Вам, а також погоджений проект договору зберігається на наших закритих серверах, щоб в разі втрати ви завжди могли звернутись до нас і відновити необхідний документ
Аналіз наданих змін та доповнень до проекту договору передбачає перевірку відповідності змін узгодженим раніше умовам договору, виявлення можливих ризиків та визначення їх впливу на сторони договору.
При аналізі змін до проекту договору, фахівці перевіряють їх законність та правильність формулювання, а також їх відповідність до умов попередньо узгодженого проекту договору.
У разі виявлення не співпадінь, проводиться додаткове узгодження між сторонами з метою вирішення спірних питань та досягнення взаємної згоди щодо відповідних змін до проекту договору
Після завершення розробки ми надішлемо вам перший етап проекту для ознайомлення та затвердження. При необхідності внесення змін ми проведемо необхідні правки.
Коли проект готовий на 100%, ми надсилаємо вам фінальний варіант для остаточного затвердження.
Після отримання вашого підтвердження ми підготуємо остаточний договір на реалізацію проекту з усіма внесеними змінами та деталями, відповідно до умов, які ми обумовили на попередніх етапах роботи.
Будь ласка, зверніть увагу, що вартість проекту може змінюватися в залежності від обсягу та складності робіт. Ми готові детально обговорити всі ці питання з вами та вирішити будь-які потрібні узгодження.
Аудит договорів дозволяє ідентифікувати потенційні ризики та проблемні моменти, що допомагає сторонам узгодити та внести відповідні зміни до договорів. Крім того, аудит договорів може допомогти зменшити витрати на юридичні послуги та підвищити ефективність діяльності компанії, запобігши можливим порушенням договірних зобов’язань
Це процес планування, підготовки та виконання тендерних процедур з метою здобуття контракту на постачання товарів або послуг. Послуга включає в себе підготовку документації, допомога в розміщенні оголошень, аналіз пропозицій, контроль дотримання всіх процесів тендерної закупівлі
Аналізуємо та виправляємо помилки. Подаємо пояснення та необхідні документи до податкової для прийняття рішення про поновлення реєстрації або про відмову в реєстрації податкової накладної
Це процедура, яка дозволяє підприємствам та платникам податків зменшити ризики неправильностей та помилок в бухгалтерському обліку та податковій звітності, а також знизити можливість нарахування штрафів та пені за порушення податкового законодавства
Головний офіс:
03065, м. Київ, вул. Чумака Василя, 5, офіс 1
e-mail: office@elma.co.ua