понад 300 компаній, що довірили нам контроль своїх фінансових секторів.
що понад 80% наших постійних партнерів – це великі компанії та корпорації.
ви отримаєте надійний тил та переорієнтуєте свій час та можливості для реального зростання!
від 2100 грн/міс.
від 1750 грн/міс.
від 1500 грн/міс.
Ви надаєте інформацію для реєстрації ТОВ(дані паспорту, інн на засновників та директора, назву ТОВ,якщо є адресу та інше), та проводите оплату за послуги згідно виставленого рахунку/договору
Ми проводимо безкоштовну консультацію, збираємо всю документацію, підбираємо КВЕДИ, готуємо та подаємо на реєстрацію весь комплект документів, реєструємо в податковій, отримуємо коди статистики, отримуємо всі готові документи, допомагаємо відкрити рахунок, замовляємо печатку
Через 1 робочий день після узгодження та підписання всіх документів Ви будете зареєстровані в ЕДР, а через 2-3 дні отримаєте повністю зареєстроване ТОВ, яке вже може працювати. В залежності від обраного пакету отримаєте, відповідні підтверджуючі документи про реєстрацію.
Перед реєстрацією ТОВ важливо ретельно проаналізувати всі види підприємницької діяльності та правильно підібрати КВЕДи.На законодавчому рівні не встановлено обмежень щодо кількості обраних КВЕД, отже можна зазначити скільки завгодно видів діяльності, але обов’язково один КВЕД має бути основним видом діяльності. При виявленні контролюючими органами факту ведення ТОВ на єдиному податку видів діяльності, які їм не зареєстровані чи заборонені, це може призвести до негативних наслідків, таких як позбавлення статусу платника єдиного податку та накладення контролюючими органами штрафних санкцій. Для уникнення таких ситуацій наші фахівці проаналізують Ваши види діяльності та підберуть під Вашу специфіку правильні КВЕДи.
Обов’язкові кроки при реєстрації власної справи як онлайн, так і через державного чи приватного реєстратора. Дуже важливо внести правильну та достовірну інформацію до Реєстру, оскільки це є основою подальшої спокійної роботи ТОВ без перевірок, штрафів, та блокування роботи. Наші фахівці допоможуть пройти правильно та швидко, позбавивши Вас можливих проблем із контролюючими органами в майбутньому.
Разом із реєстрацією ТОВ необхідно також отримати спеціальні дозвільні документи для зайняття тою чи іншою діяльністю для того, щоб в подальшому уникнути проблем із контролюючими органами та фінансових ризиків. Наші спеціалісти юридичного відділу нададуть Вам інформацію щодо дозвільних документів, які необхідно отримати відповідно до Вашого виду діяльності та допоможуть отримати необхідні дозвільні документи в найкоротші терміни.
Згідно діючого законодавства, підприємці мають право працювати без печатки. Але, якщо Ви плануєте співпрацю з ФОП та/або з юридичними особами, чи маєте намір здійснювати зовнішньоекономічну діяльность, ми рекомендуємо обзавестись фірмовою печаткою Вашої ТОВ. Наші фахівці допоможуть це зробити без зайвих зусиль онлайн.
Виписка — це документ, який формується при первинній реєстрації ТОВ і містить інформацію про суб’єкт господарювання. Виписка може надаватись в електронному та паперевому вігляді в залежності від запиту та задач клієнта. Витяг з ЄДР — це документ про те, що ТОВ здійснює підприємницьку діяльність з обраною системою оподаткування. Ці документи зазвичай можуть просити для укладання договорів або під час тендерів в електронному або паперовому вигляді.Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів.Для отримання витягу з Єдиного державного реєстру в паперовій формі, ТОВ необхідно звернутися із запитом до державного реєстратора. Згідно обраного пакету послуг наші фахівці отримаютб для Вас електроний чи паперовий варіант Виписки та Витягу.
Відкриття розрахункового рахунку ТОВ в банківській установі є обов’язковим кроком на шляху до ведення свого бізнесу, оскільки статутний капітал має вноситись на такий рахунок, а також всі розрахунки ТОВ проводить виключно зі свого банківського рахунку. Після проведення процедуру реєстрації ТОВ, наші фахівці нададуть всі необхідні документи для відкриття поточного рахунку в будь-якому банку.
Ми звільняємо клієнта від рутинної роботи, мінімізуємо ризики зробити помилку в бухгалтерському обліку та тримаємо під контролем своєчасну та повну сплату податків та звітів
Надаємо прості та зрозумілі відповіді на поставлені запитання по веденню ТОВ. Після консультації формуємо чіткі та покрокові чек-листи та пам‘ятки за результатами для вашої компанії
Проаналізумо та розробимо правильну модель обліку та документообігу із шаблонами та зразками документів. В результаті роботи усуваються всі ризики допущення будь-яких помилок або щось зробити неправильно
Юридична консультація ТОВ
Після надання консультації у вас не залишитися запитань. В результаті консультації ми виявимо слабкі місця та ризики та розробимо ефективні інструменти їх вирішення
Ми зареєструємо вашу торгову точка, касу та касира або оператора у податковій. Надамо всі консультації щодо роботи з сервісом та навчимо як працювати в ПРРО
Отримання ліцензій і дозволів для ТОВ
Від імені вашої ми підготуємо всі необхідні заяви та подамо їх у відповідні державні органи. По закінченню всієї дозвільної процедури ви отримаєте готову ліцензію для можливості провадження своєї діяльності
Головний офіс:
03065, м. Київ, вул. Чумака Василя, 5, офіс 1
e-mail: office@elma.co.ua