понад 300 компаній, що довірили нам контроль своїх фінансових секторів.
що понад 80% наших постійних партнерів – це великі компанії та корпорації.
ви отримаєте надійний тил та переорієнтуєте свій час та можливості для реального зростання!
Акція
від 500 грн/міс.
650 грн
Акція
від 800 грн/міс.
1000 грн
Акція
від 1200 грн/міс.
1650 грн
Ви надаєте інформацію для реєстрації ФОП (дані паспорту, інн) та проводите оплату за послуги згідно виставленого рахунку/договору
Фахівці компанії проводять безкоштовну консультацію, підбирають необхідні КВЕДИ, готують та подають на реєстрацію весь комплект документів
Через 1 день Ви будете зареєстровані, а через 1-2 дні отримаєте повністю зареєстрований ФОП, який вже може працювати. В залежності від обраного пакету отримаєте відповідні підтверджуючі документи про реєстрацію
Одне з найважливіших питань при відкритті власної справи. Для того, щоб вирішити яка форма підходить саме для Вашого бізнесу, слід проаналізувати річний обсяг майбутніх доходів, податковий статус своїх покупців та постачальників, можливі обмеження за видами діяльності, пропрацювати можливі ризики, розрахувати податкове навантаження на бізнес та інше
З вирішенням всіх цих питань Вам допоможуть наші досвідчені фахівці нашої компанії
Підприємці можуть працювати на загальній або спрощеній системі оподаткування
Найоптимальнішим варіантом для ФОП, якщо немає обмежень за видом діяльності та за обсягом доходу, є спрощена система оподаткування, яка має 4 групи
Яка саме підійде саме для Вас та буде найвигіднішою для Вашого бізнесу, підскаже та проконсультує наш юрист
Перед реєстрацією ФОП важливо ретельно проаналізувати всі види підприємницької діяльності та правильно підібрати КВЕДи
На законодавчому рівні не встановлено обмежень щодо кількості обраних КВЕД, отже можна зазначити скільки завгодно видів діяльності, але обов’язково один КВЕД має бути основним видом діяльності
При виявленні контролюючими органами факту ведення ФОП на єдиному податку видів діяльності, які їм не зареєстровані чи заборонені, це може призвести до негативних наслідків, таких як позбавлення статусу платника єдиного податку та накладення контролюючими органами штрафних санкцій
Для уникнення таких ситуацій наші фахівці проаналізують Ваши вивди діяльності та підбируть під Вашу специфіку правильні КВЄДи
Обов’язкові кроки при реєстрації власної справи як онлайн, так і через державного чи приватного реєстратора.
Дуже важливо внести правильну та достовірну інформацію до Реєстру, оскільки це є основою подальшої спокійної роботи ФОП без перевірок, штрафів, та блокування роботи.
Наші фахівці допоможуть пройти правильно та швидко, позбавивши Вас можливих проблем із контролюючими органами в майбутньому
Разом із реєстрацією ФОП необхідно також отримати спеціальні дозвільні документи для зайняття тою чи іншою діяльністю для того, щоб в подальшому уникнути проблем із контролюючими органами та фінансових ризиків.
Наші спеціалісти юридичного відділу нададуть Вам інформацію щодо дозвільних документів, які необхідно отримати відповідно до Вашого виду діяльності та допоможуть отримати необхідні дозвільні документи в найкоротші терміни
Згідно діючого законодавства, підприємці мають право працювати без печатки. Це зручно, коли ФОП працює з фізичними особами.
Але, якщо Ви плануєте співпрацю з іншими ФОП та/або з юридичними особами -ТОВ, чи маєте намір здійснювати зовнішньоекономічну діяльность, ми рекомендуємо обзавестись фірмовою печаткою Вашого ФОП.
Наші фахівці допоможуть це зробити без зайвих зусиль онлайн
Виписка — це документ, який формується при первинній реєстрації ФОП і містить інформацію про суб’єкт господарювання. Виписка може надаватись в електронному та паперевому вігляді в залежності від запиту та задач клієнта
Витяг з ЄДР — це документ про те, що ФОП здійснює підприємницьку діяльність з обраною системою оподаткування. Ці документи зазвичай можуть просити для укладання договорів або під час тендерів в електронному або паперовому вигляді.Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів
Для отримання витягу з Єдиного державного реєстру в паперовій формі, ФОП необхідно звернутися із запитом до державного реєстратора. Згідно обраного пакету послуг наші фахівці отримаютб для Вас електроний чи паперовий варіант Виписки та Витягу
Ми звільняємо клієнта від рутинної роботи, мінімізуємо ризики зробити помилку в бухгалтерському обліку та тримаємо під контролем своєчасну та повну сплату податків та звітів
Надаємо прості та зрозумілі відповіді на поставлені запитання по веденню підприємницької діяльності. Після консультації формуємо чіткі та покрокові чек-листи та пам‘ятки за результатами для вашої зручності
Проаналізумо та розробимо правильну модель обліку та документообігу із шаблонами та зразками документів. В результаті роботи усуваються всі ризики допущення будь-яких помилок або щось зробити неправильно
Юридична консультація ФОП
Після надання консультації у вас не залишитися запитань. В результаті консультації ми виявимо слабкі місця та ризики та розробимо ефективні інструменти їх вирішення
Ми зареєструємо вашу торгову точка, касу та касира або оператора у податковій. Надамо всі консультації щодо роботи з сервісом та навчимо як працювати в ПРРО
Отримання ліцензій і дозволів для ФОП
Від вашого імені ми підготуємо всі необхідні заяви та подамо їх у відповідні державні органи. По закінченню всієї дозвільної процедури ви отримаєте готову ліцензію для можливості провадження своєї діяльності
Головний офіс:
03065, м. Київ, вул. Чумака Василя, 5, офіс 1
e-mail: office@elma.co.ua